سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]
وبلاگ حامیان حجت الاسلام حسن ملک محمدی (واحد دانشجویی)
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    کاندیدای منتخب جبهه اصولگرایان و مجمع متخصصین ایران

     

     زندگینامه :

    متولد دوم فروردین 1340 با بهار متولد شد؛ پدرش در حضور کربلایی سید طاهر شاهچراغی نذر کرده بود که یکی از پسره را به حوزه علمیه بفرستد  و قرعه به نام « حسن » افتاد. 14 ساله بود که به حوزه علمیه دامغان رفت و در محضر استاید بزرگواری  چون حجج اسلام؛ آقا میرزا حسین ترابی، آقای نصیری ، شیخ محمدرضا خدایی، آقای سید مسیح شاهچراغی، آقا سید محمود ترابی و آقا شیخ محمد ترابی به کسب علوم و معارف دینی پرداخت .

    در همان سال ها توسط آیت الله خزعلی(که به دامغان تبعید شده بود) و شهیدان سید حسن شاهچراغی و سید قاسم موسوی با نهضت امام خمینی( ره) آشنا و به جمع انقلابیون پیوست. و در پخش اعلامیه ها و نوارهای سخنرانی امام( ره) نقش مهمی را ایفا کرد.

    قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ، در مدرسه حجتیه قم ثبت نام کزد؛ در آنجا ضمن تحصیل به مبارزاتش علیه رژیم شاه ادامه داده و چندین بار توسط ماموران رژیم دستگیر و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

    بعد از انقلاب وارد مدرسه فیضیه شد و در نیمه شعبان 1361،امام خمینی(ره) بر سر ایشان عمامه گذاشتند و در سال 1363 در شب میلاد پیانبر مکرم اسلام ( ص) و امام صادق(ع) با خواندن خطبه عقد توسط امام خمینی ( ره) زندگی مشترک خود را آغاز کرد.

    با شروع جنگ تحمیلی و پیش از اینکه خرمشهر سقوط کند بعنوان فرمانده یک گروه چریکی به جبهه جنوب رفت .و تا پایان جنگ مجموعا 53 ماه در کنار رزمندگان اسلام به مقابله با دشمن پرداخت، در طی این مدت سه بار مجروح شد از جمله در عملیات فتح المبین مورد اصابت ترکش قرار گرفته و به افتخار جانبازی نائل شد .

    با پایان یافتن جنگ تحمیلی به حوزه علمیه قم بازگشت و به درس خویش ادامه داد و سپس در تهران در محضر درس مقام معظم رهبری به مدت 16 سال تلمذ کرد و اکنون در مقطع سطح 3 حوزه ( معادل فوق لیسانس) مشغول تحصیل است، نامبرده در ضمن تحصیل از خدمت رسانی به مردم محروم به ویژه روستائیان- غافل نبود ، در فاجعه زلزله رودبار به نمایندگی از جهاد سازندگی به شمال کشور رفت و در احداث چندین واحد آموزشی و مسکونی برای مردم زلزله زده نقش عمده ای را ایفا کرد، که مورد تشویق آیت الله غیوری ( نماینده ولی فقیه در هلال احر) و آیت الله هاشمی رفسنجانی( رئیس جمهور وقت) قرار گرفت .

    در سال 1371 به عنوان نماینده ولی فقیه در بسیج وزارت خانه ها و ادارات منصوب شد ، در این دوران مسئولیت های کلیدی و مهمی به ایشان محول شد که به شایستگی از عهده انجام آنها برآمد تا آنجا که به دریافت چندین لوح و تقدیرنامه از عالی ترین مقامات کشوری و لشگری نایل گردید .

     در سال 1374 با حکم آیت الله خزعلی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر به مدیریت عامل این بنیاد منسوب شد و به خاطر حسن انجام مسئولیت ها در عرصه کشوری و جهانی مجددا در سال 1386 حکم ایشان تمدید شد .

    در زمان تصدی ایشان بنیاد بین المللی غدیر در 16 کشور جهان و 29 استان و 37 نهاد و ارگان و 12 وزارت خانه فعالیت خود را آغاز و گسترش داد و 47 نفر از شخصیت های برجسته نظام به عضویت هیئت امنای بنیاد بین المللی غدیر درآمدند

    مجموعه این فعالیت ها باعث شد تا در دی ماه 1386 به عنوان کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان تعیین و معرفی گردد .

     



    دانشجویان حامی ::: شنبه 86/12/18::: ساعت 4:3 عصر
    <


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    برنامه سخنرانی های حجت الاسلام ملک محمدی
    اهم مسئولیت ها و سوابق اجرایی، ماموریت های فرهنگی و تألیفات
    [عناوین آرشیوشده]

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 6
    کل بازدید :8669

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره ما حامیان <<
    وبلاگ حامیان حجت الاسلام حسن ملک محمدی (واحد دانشجویی)
    دانشجویان حامی

    >>آرشیو شده ها<<
    دست نوشته های انتخاباتی

    >>لوگوی وبلاگ حامیان<<
    وبلاگ حامیان حجت الاسلام حسن ملک محمدی (واحد دانشجویی)

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    2006-ParsiBlog™.com ©